7 דברים שתחווה בשבועות הראשונים של הדיאטה האנבולית

7 דברים שתחווה בשבועות הראשונים של הדיאטה האנבולית


דיאטה אנבולית: אתם תרגישו טוב יותר כאשר טעינת פחמימות הראשון מגיע. 3-4 שבועות בדיאטה האנבולית, תוכל להיות מותאם באופן מלא ולהרגיש טוב יותר. בינתיים, הנה 7 דברים תחווה השבועות הראשונים שלך עם דיאטה אנבולית.

1. עליה בהתשוקה לפחמימות. את הפחמימות שאתה אוכל לפני תחילת הדיאטה האנבולית, כך אתה תשתוקק ליותר פחמימות – הדומה לאנשים המכורים לפחמימות או לדיאטת פחמימות.
טיפים: לא לאכול פחמימות. התשוקה לרצון לאכול פחמימות, הם למעשה נבואה המגשימה את עצמה: לא לאכול פחמימות ו התשוקה תיפסק. לעומת זאת יש למלא את הבטן עם מזונות אחרים המותרים בדיאטה אנבולית, כך שאתה נהנה מהם. ספירת ימי חופשה. לספור את ימי חופשה עד יום העמסת הפחמימות (צריכה להיות בסופי השבוע). וכאשר באותם ימים, לאכול את כל הפחמימות שהשתוקקתה.

טיפים: ירקות ירוקים. ירקות כהים, ירקות עליים עשירים בסיבים. לאכול תרד, ברוקולי, כרוב ניצנים, כרוב, כרוב, … זרעים של פשתן טחון. 1 – 2 כפות ליום יספק לכם סיבים מספיק. יש לטחון אותם לשם ספיגה אופטימלית. ולהרבות לשתות מים. סיבים נקשר מים. לשתות 1 כוס מים על מתעוררים, 2 כוסות עם כל ארוחה.

4. דיאטה הרזיה. פחמימות צוברות מים. לכן יש להימנעות מפחמימות במשך ימים תחושו כי הגוף מתנקז ממים מתוך השרירים. לכן תיתכן 2-4 קילו של ירידה במשקל בשבוע 1 – הדבר מאוד שכיח. לממש את חלק הארי של אובדן המשקל הזה הוא מים, לא שריר או שומן.את תיראי רזה ושטוחה במראה. אל דאגה, אתה תקבל את התוצאה ההפוכה אחרי טעינת פחמימות ימים. ואחרי 3-4 שבועות על דיאטה אנבולית, בדומה לדיאטת ה- יו יו יהיה פחות מובהק.

5. עצבנות. הימנעות מפחמימות במשך 12 ימים מפחיתה את ייצור הסרוטונין במוח, כן זהו אותו חומר כימי, אשר מעלה את מצב הרוח. לכן צפו עצבנות בשבועות הראשונים.

6. רעב ודיכוי התיאבון. שומן גורם לך להרגיש מלאה יותר. 

 7. רמת אנרגיה נמוכה. הימנעות מפחמימות מאלץ את הגוף להשתמש בשומן לאנרגיה. זה יכול לגרום לך להרגיש כאילו שיש שפעת: תחושת ישנוניות, עייפות, חולשה, אדישות, וכו'​​…

2. שלשולים. צריכת השמן בדיאטה האנבולית מרכך צואה ועל כן עשוי לגרום לשילשולים. המעיים שלך צריכים להסתגל לשינוי של דיאטה. שלשול שכיח בשבוע הראשון על תזונה אנבולית. יש לציין כי צריך לשתות מספיק מים כדי למנוע התייבשות ולאכול ירקות ירוקים.

3. עצירויות. רוב האנשים לא אוכלים מספיק ירקות, אז הם מקבלים סיבים שלהם מהפחמימות (דגנים וקיטניות). מתחילת הדיאטה האנבולית שלא אוכלים פחמימות במשך 5 ימים על תחילת הדיאטה האנבולית, אתה חייב לקבל את הסיבים שלך ממקום אחר. הגוף שלך זקוק 3-4 שבועות להסתגל לדיאטה האנבולית. 12 הימים הראשונים יכולים להיות קשים מאוד בעבור חלק מהבנות. הרבה אנשים פורשים מהדיאטה הזו בתוך 12 הימים הראשונים שלהם עם דיאטה אנבולית כי הם מרגישים "זיפט", עייפות וחוסר אנרגיה.זה בהחלט נורמאלי לחוש כך בתחילת הדיאטה האנבולית. הימנעות מפחמימות במשך 12 ימים מאלץ את הגוף להשתמש במאגרי השומן לשם הפקת אנרגיה.


כתיבת תגובה