חלבון מי גבינה

חלבון מי גבינה

ישנם מחקרים אמפיריים המעידים על כך שחלבון מי גבינה גורמת לעלייה של כ- 30% בכוח השרירים ובמסת השרירים.
חלבון מי גבינה מסייע להעלות במשקל נטו שריר, כאשר מדובר בשיפור, הכוח שלך גודל, סיבולת, כמובן שמדובר בשילוב משטר אימונים רציני.חלבון מי גבינה: הינו מקור עשיר בחומצות אמינו, ספיגה טובה יותר של חומצות אמינו, כלומר דלק לשרירים יעיל יותר. שרירים אלו חומצות אמינו המפתח תמיכה בבנייה התאוששות.

אבקת חלבון מי גבינה 100% הוא באיכות מעולה אולטרא-מסוננים מי גבינה מרוכז חלבון. חלבון מי גבינה נחשב למלך של כל החלבונים פיתוח גוף. חלבון מי גבינה יש פרופיל חומצת אמינו טוב יותר, גבוה יותר (25%) BCAA (לאוצין, isoleucine, valine) ריכוז מאשר כל מקור חלבון אחר.

אבקת חלבון מי גבינה 100% מכילה כ 10% אימונוגלובולינים שלמים שעברו סינון מיקרוני (microfraction) חלבון המסייע לתמוך במערכת החיסון של הגוף". חלבון מי גבינה יש גם את היכולת להגביר ייצור גלוטתיון אנדוגני. גלוטתיון הוא החזק ביותר באופן טבעי נוגדת החמצון בגוף.

צריכת אבקת חלבון מי גבינה מיד לאחר אימון היא דרך מצוינת לעזור לזרז את השיקום וההתאוששות של השרירים. חלבון מי גבינה של סקייתיק נוטריישין הוא פרופיל חומצות אמינו מעולה עבור ביצועים פיזיים ופעילות ספורט מאומצת.

ללא כמות מספקת של חלבון הגוף מאבד את היכולת לתקן רקמות בגוף. חלבון אחד שמקבל את מלוא תשומת הלב במחקרים רבים הוא חלבון מי הגבינה (Whey Protein) המופק מחלב. בחלב יש רק כ- 5% חלבון שמתוכו רק 20% הוא חלבון מי-גבינה.
מערכת האצת חומצות אמינו, חלבון מי גבינה נותן עלייה בריכוז החלבונים (חומצות האמינו) בדם. זעל פי רוב ישנם תוספי מזון המכילים חלבון מי גבינה ותוספת תערובות אנזימי העיכול שנועד להאיץ את הזמינות והספיגתן של חומצות אמינו כדי שהשרירים שלנו יוכלו להשתמש בהם לצורך בנייה ותיקון השרירים.

בכדי להגיע לריכוזים גבוהים של חלבון כמו שיש – צריכים לסנן עשרות ליטרים של חלב. חלבון מי-הגבינה הוא החלבון הטוב ביותר לבניית רקמות ושרירים בגוף.

אבקת חלבון מי גבינה הוא אידיאלי עבור התאוששות שריר מהירה יותר בעת ואחרי אימון כפי שאתה בוודאי יודע, השריר מתפרק בעת פעילות גופנית. מטרת התרגיל היא להעמיס ולמצות את השרירים כך שהם יהיו חזקים מכפי שהיו בעבר.

חלבון מי-גבינה מסייע להפרשה טבעית של הורמון הגדילה (GH) העובר מטבוליזם בגוף ל- IGF-1 הבונה שרירים.

אבקת חלבון מי גבינה מכיל quadrapeptides, אשר הוכחו להיות השפעה משכחי כאבים, ובכך כאבי שרירים לאחר אימון אינטנסיבי יכול להיות ירידה. פרופיל חומצת אמינו 100% מי גבינה חלבון של" הוא מצוין, הוא מכיל 47.5% מה שנקרא חומצות אמינו אנבוליים (BCAAs, ארגינין, גלוטמין וטירוזין).

דיאטת חלבונים  תזונה או דיאטה עשירה בחלבונים תורמת לנו להיות יותר מומרצים, חוץ מתרומתם כאב מזון טרמוגני המסייע לרדת במשקל.חלבון מי-גבינה הוכח כבעל פרופיל חומצות אמינו ייחודי המותאם לצרכי המתאמן: רמה גבוהה של חומצות אמינו מסועפות – BCAA. החיוניות לשיקום שרירים לאחר מאמץ ולהפחתת פירוק שרירים עקב מאמץ גופני.
חלבון מי גבינה יש את הערך הביולוגי הגבוה ביותר (BV). אבקת חלבון מי גבינה 100% רצוי שיהיה אחוז נמוך של לקטוז (סוכר החלב). רצוי שחלבון מי גבינה יהיה מועשר בחומצת האמינו: L-גלוטמין, חומצת אמינו הנפוץ ביותר בשרירי גופנו.
מתי כדי לצרוך את האבקה חלבון מי גבינה?יש המייעצים לקחת חלבון מי גבינה, לפני ואחרי האימון. למרות שעל פי רוב נוטלים אותו מייד לאחר האימון האנאירובי.
ישנן אבקות חלבון מי גבינה המשלבת חלבונים בספיגה מהירה (חלבון מי גבינה) ואיטית (חלבון קזאין) לאספקת חלבון מייד לאחר האימון, בנוסף לחלבון בשחרור איטי שמזין את השריר כמה שעות לאח האימון !!
חלבון מי-גבינה מרוכז וחלבון מי גבינה איזולט – הינו חלבון שנספג הכי מהר בגוף, מתאים באופן מושלם לפרופיל חומצות האמינו בשרירי השלד, חיוני להזרמת חומצות אמינו לשריר מיד לאחר אימון על מנת להתחיל לתקן את נזקי האימון ליצירת חלבונים נוספים בשריר.

חלבונים: יתרון הספיגה המהירה של החלבונים, לעיתים יכול להיות גם החסרון, העיקרי בצריכת חלבון מי-גבינה! צריכת חלבון מי גבינה: שהרי חלבון מי גבינה פועל לטווח זמן הקצר מאוד ואינו מסייע לשמירה מפני פירוק רקמת השריר לאורך שאר היום או מספר שעות לאחר האימון.

חלבון החלב (חלבון קזאין – Casaine): הוכח שבחלבון הקזאין במחקרים כקומפלקס חלבוני האנטי-קטבולי (מונע פירוק שרירים) ומשתייך לטובים ביותר שקיימים בשוק (למעט חלבון סויה).
חלבון הקזאין מתפרק במערכת העיכול במשך 6-7 שעות תוך הזרמת חומצות אמינו במנגנון השהייה איטי לזרם הדם, כך החלבון קזאין אחראי למניעת פירוק השריר בזמן המנוחה שלנו לאורך שעות היום ובמיוחד בלילה בזמן השינה.
החלבון קזאין צריך להגיע בצורתו הטבעית, כגון: קזאין מיצלרי – כך אנזימי העיכול שלנו מכירים אותו והוא נספג בצורה הטובה ביותר במערכת העיכול.

במחקרים שנעשו נמצא כי תשלובת חלבונים מיד לאחר אימון מאפשרת התאוששות ובנייה מהירים ואיכותיים יותר.

חלבוני החלב – מי גבינה וקזאינים  חלבוני החלב הינם הקזאינים (80% מהחלבונים) ומי הגבינה-  Whey(20% מהחלבונים).

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s