קריאטין

אבקת קריאטין CREATINE

קריאטין מונוהידראט (קריאטין) הינו תוסף התזונה בעל האפקט הארגוגני (משפר ביצוע) הגדול ביותר מבין תוספי התזונה החוקיים בשוק תוספים המזון לספורטאים.
 
העלאת ריכוז הקריאטין בסרום, לאחר נטילת קריאטין מונו-הידראט, תגרום להעלאת רמתו בשרירי השלד ותביא לעלייה בכוח השריר. הקריאטין מגביר את נפח התא וגורם לספיגת חלבון בשריר בצורה גבוה מאוד.
 
לשרירי השלד יכולת לאגור קריאטין ברמה הגבוהה פי כמה מזו שניתן לקבל באמצעות התזונה או באמצעות הייצור העצמי בגוף. קריאטין מונוהידראט הנו תוסף התזונה משפר ביצועים החוקי הטוב ביותר שקיים היום! העלאת ריכוז הקריאטין בשריר מביאה לעלייה בכוח השריר.
 
 
 

יתרונות השימוש בקריאטין מונוהידראט

אופן השימוש המומלץ בקריאטין מונוהידראט:
ישנם שלושה שלבים בצריכת קריאטין: 

1. שלב העמסת קריאטין – בשלב הזה לוקחים 5 גרם – כפית אחת הריונית קריאטין, כ- 4 פעמים ביום, כלומר שסה"כ 20 גרם ליום בפוצל.  כל זאת במשך שבוע ימים.
בימי אימון כדי לצרוך את הקריאטין כפית אחת בבוקר, וכפית אחת כשעה לפני אימון, כפית אחת מיד לאחר אימון המשקולות, וכפית אחרונה לפני השינה. בימים בהם אינך מתאמן יש לצרוך את הקריאטין בהפרשים שווים לאורך היום.

2. שלב התחזוקת קריאטין – בשלב זה לוקחים פעם ביום כפית אחת קריאטין כ- 45-60 דקות לפני האימון, שלב זה נמשך 7 עד 8 שבועות.

3. שלב הפסקה – בשלב זה הנמשך 4-3 שבועות מפסיקים לקחת את הקריאטין ונותנים לרמות הקריאטין בגוף לחזור לרמתם הנורמאלית.

סה"כ לוקחים קריאטין במשך 8-10 שבועות ועושים הפסקה של 4-3 שבועות לפני שמתחילים סייקל חדש.

חשוב להבין, כי אבקת קריאטין מונוהידרט מסונן לרמה מיקרונית לספיגה מהירה ואיכותית נקראת קראפיור, כלומר קריאטין טהור!

חשוב לציין, כי אבקת קריאטין מונוהידרט מסונן לרמה מיקרונית לספיגה מהירה ואיכותית, אבקת קריאטין כזאת נקראת קריאטין – קראפיור, כלומר קריאטין טהור!!!
ישנם ספורטאים אשר נוטלים את הקריאטין מוותרים על שלב העמסת הקריאטין ומתחילים ישירות בשלב השני – כלומר לוקחים קריאטין פעם ביום למשך 8-10 שבועות. חשוב לציין, כי בעת לקחת אבקת קריאטין יש להרבות בשתיית נוזלים, ויחד עם הקריאטין שי לשתות כחצי ליטר מים!!!

 
 
עליה בכוח השריר ועליה משמעותית במסת השריר (פיתוח גוף).
עליה בריכוז הקריאטין החופשי בשריר המהווה אנרגיה זמינה למאמץ גדול ברצף.
האצך תהליכי התאוששות לאחר מאמץ קצר ועצים – מעלה את רמת האימון.
הפחתת העייפות הנגרמת מעליה בריכוז חומצת החלב.
שיפור ביצוע האימונים, בכוח השריר ובמסת השריר.
למידע נוסף מעמיק אודות ה- Creatine Monohydrate קראטין מונוהידראט
דחייה בהופעת עייפות – בעקבות יכולת ספיחת המימנים ואפקט הסתירה של חומצת החלב, ובנוסף בנייה מהירה יותר של מולקולות ATP.
התאוששות מהירה יותר לאחר מאמץ – בעקבות תהליכי הבנייה מחדש של מולקולות ה-ATP.
עלייה ברמת ביצועם של מאמצים קצרים ועצימים – הקטנת תחושת העייפות בעקבות הגדלת המאגר האנרגטי.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s