מיקס טסטוסטרון

מיקס טסטוסטרון (תערובת טסטוסטרונים)

מיקס טסטוסטרון (או תערובת טסטוסטרונים), מתיחס למוצרים גינריים כמו: סוסטנון (Sustanon 250) או אומנדרן (Omnadren) וכו'…

הסוסטנון-250 הינו שמה המסחרי של זריקה על בסיס שמן המורכבת מארבעה סוגי שונים של טסטוסטרון. ההבדל בין תערובת טסטוסטרון לבין טסטוסטרון יחיד נעוץ בכך שכל אחד מסוגי הטסטוסטרון המרכיבים את המוצר מקושר לאסטר שונה, ולכן מאפשר שחרור איטי ויציב של טסטוסטרון לזרם הדם ומשך לזמן ממושך יותר.

הסוסטנון מורכב מ: 30 מ"ג טסטוסטרון פרופיונאט 60 מ"ג טסטוסטרון פנילפרופיונאט (טסטוסטרון המבוסס על אסטר בעל פעילות מתונה) 60 מ"ג טסטוסטרון איזוקפרואט (טסטוסטרון המבוסס על אסטר מתון, נפוץ בתערובות טסטוסטרון) 100 מ"ג טסטוסטרון דרנואט (טסטוסטרון איטי שהינו חלק מתערובת Sustanon-250 ונדיר למצוא אותו מחוץ לתערובת זו) בעוד שאסטר הפרופיונאט נפוץ בפני עצמו.

הסוסטנון בעל פעולה מהירה מאוד בגוף ואף נשאר זמן רב עד חודש ימים. חומר זה יעיל מאוד ונעשה אחד החומרים הפופולריים ביותר לשימוש. הוא מעלה בכוח ומשקל במהירות, תופעות הלוואי הארומטיות שלו קטנות יותר משאר סוגי הטסטוסטרון.

התכשיר סוסטנון-250 יוצר ע"י חברת אורגנון (Organon) ההולנדית, במטרה לספק מענה לאלו הנוטלים את הטסטוסטרון כתחליף להורמון הטבעי. תערובת זו מאפשרת לקבל זריקה בתדירות של פעם לארבעה שבועות.

האומנדרן (Omnadren) הינה תערובת טסטוסטרון (בדומה לסוסטנון) המורכבת מארבעה סוגי טסטוסטרון שונים ומכילה סוגי אסטר קצרים וארוכים. ויש לציין כי כמעט ואין הבדל משמעותי בין מוצר זה לסוסטנון-250. גם מוצר זה מורכב מארבעה סוגי טסטוסטרון שכל אחד מהם מקושר לאסטר משלו. שלושת סוגי האסטר הראשונים זהים לאלו שמכיל סוסטנון-250 וההבדל היחיד בין שני המוצרים מתבטא באסטר האחרון והארוך ביותר אשר במוצר זה הינו אסטר הטסטוסטרון קפרואט (Caproate) ובסוסטנון-250 האסטר הארוך ביותר הינו הדקנואט (Decanoate). גם באומנדרן המינון של האסטר הארוך ביותר הינו 100 מ"ג ולמעשה אין כל הבדל משמעותי בין שני המוצרים.


כתיבת תגובה